Åkte bil = )

Jag var nyss ute och åkte porsche :D det kommer jag ju leva på rätt länge ; D Nog för att det inte var första gången men de var minst lika roligt den här gången som förra ; D Jag tycker inte att porsche är nån jätte fin och bra bil men jag älskar att åka fort och de kan man faktiskt göra i en porsche!! :D Ibland tycker jag att porschar är lite överskattade men de spelar ingen roll den är frän på sitt sätt. Men en porsche i jämförelse med en americaner som tex en charger, så tycker jag inte att porschen har någon chans. Och flera fakta och videos stärker att porschen egentligen inte har sån stor chans mot en sådan bil. Men dom har ändå nått, kanske att dem kostar mycket. Porsche är väl lite av en stekar bil som folk som har pengar brukar använda.



Porschen jag åkte idag.

Förra gången jag åkte porsche var under praktiken i Kall(Åre) på Kall Auto Lodge. Det var en sjukt rolig praktik, jag tror jag skrattade konstant i en hel vecka. Vi fick både vara med på Kall Auto Lodge men även på Audi quattro test drive. Vilken upplevelse det var. Vi fick testa köra Audi på isbana, åka rallybil på isbana och massa annat roligt!! = )



Porschen jag åkte under praktiken.



En sån audi vi körde men de var inte den som är på bilden.
Dem som kör är från Kanadensiska VM landslaget i Super G (om ja minns rätt).
Det ser ut som att dom tycker de är roligt för han ger tummen upp!! ; D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0