Äntligen!!

Igår kväll fick ja ordning på lite grejjer. Jag ändrade designen på bloggen lite! = )
Äntligen börjar ja fatta ; D hehe :P
 Nu ska ja bara försöka få de som jag vill, det jag gjorde
igår var mest bara för att testa.

ros

Bilden
är från den 12 Juni då min bror tog studenten :D

I morse klev jag upp klockan 20 i 6.. Efter en natt med bara  5 timmars sömn,
jag kan säga att jag var inte speciellt morgonpigg xD
Sen vid 20 över 6 åkte vi ut till verkstan, där jobben låg och väntade,
 det var bara ställa sig framför ''knäcken''(knäckmaskinen) direkt.
Sen när klockan var nån gång efter 8:a åkte vi iväg in till stan och fikade ; D
Blev som en extra frukost  =  )

När klockan var 1 så hade ja jobbat klart för dagen : ) Då åkte jag hem
och la mig framför tv:n och sov faktiskt en stund, helt underbart va skönt de var att sova xD
Och nu sitter ja här igen, tredje dagen i rad, framför datorn och trixar med min blogg.
Kan som inte låta bli av nån anledning.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0