Blåbärssylt..

Idag har jag vart med min pojkvän. Riktigt trevligt! Vi följde med min brorsa till körskolan för att han skulle boka körlektion. Sen for vi hem och då blev de att sitta och titta på åskan som blixtrade och dundrade. Dock så gick den inte så jätte hårt.

Som ni säkert läst på rubriken så ska ja skriva nånting om blåbärssylt. Jag skulle ställa fram blåbärssylt men ja fick inte upp locket och då när ja tog i allt va ja kunde så slapp locket och jag tappade greppet om burken så den flög i backen. Och inte nog med det. Den hamnade på mammas matta...

Vi har hett salt på fläckarna men vet fortfarande inte om det kommer att funka.. Jag hoppas de för allt i världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0