Chillar ensam

Idag åkte min älskling hem.. tyvärr.. Jag hade gärna önskat att han stannat lite längre men.
Dagen började i alla fall med att jag vaknade kl halv 10 för jag frös xD men ja lyckades somna om igen i ungefär en halvtimme tills robin oxå vaknade. Då låg vi kvar i sängen och mös i ungefär en halvtimme sen så steg vi upp och gjorde frukost. Det blev mackor och Oboy :D

Efter frukosten så bestämde vi oss för att gå ner till min bror för att göra några teorifaser. Det är nämligen så att alla vi 3 håller på att ta ett körkort, dock så tar robin bara traktorkort för han är bara 16. När vi hade gjort det hade klockan hunnit bli 10 över 2 och Robin skulle åka hem till Arvidsjaur... *suck*.. Och för min del var de bara att hoppa i jobbarkläderna och fara och jobba i 4,5h, inte de mest roliga precis men roligt när jag får min lön sen :D hehe.

Ja måste säga att de känns lite onödigt att skriva när ingen läser min blogg men vad gör man? haha. I och för sig har jag ju inte sagt till nån att ja har en blogg heller ; P

Nu ska ja lägga upp lite bilder från helgen med kusinerna. Det var riktigt trevligt med stålande sol (varmt), fiske och bad :D + att jag fick träffa deras gulliga hund Texas!!


Jag är LÅÅÅÅÅNG!!!
Lägg märke till att jag hade väldigt tråkigt och väntade på att åka hem från stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0