Dagen som sådan.

Min dag har faktiskt vart rätt lugn. Jag steg upp som vanligt kl 7, klädde mig, åt och ja allt de där vanliga man gör på morron ;D Jag funderade på att sjukanmäla mig då jag kände mig lite konstig, typ bensvag och ont i huvudet.

Men när klockan var 8 cyklade jag iväg med en klasskompis till skolan i alla fall. Jag tänkte att de kanske går över om inte så får jag väl fara hem igen. Första lektionen var idrott, vi skulle spela fotboll, inte precis den sport jag är bäst på men jag gjorde så gott jag kunde. Och det gick rätt bra faktiskt, jag var väl ingen stjärnspelare men skit samma : D

Efter idrotten var det företagsekonomi som jag hatar, sjukt tråkigt.  Efter den lektionen hade vi fysik men skolans tråkigaste lärare och jag fattade inte ett skit. Lektionen före lunch hade vi samhälls, inte så tråkigt. Där fick vi se på film ;D



Efter lunch hade vi bara matte D lektion och svenska, sen slutade vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0