Film = )

Mest hela dagen har jag suttit på mitt rum, först kring 9 någon gång gick jag över till grannen och umgicks lite med kompisarna.

Filmen jag såg här om dagen, som hette nära och kära var inte nå bra alls. Eller nästan hela filmen var bra, fram tills slutet. Slutet var dåligt och då blir hela filmen dålig, en film med dåligt slut är inte värd att se. Men tyvärr så kan man ju inte veta hur filmerna slutar om man inte sett den tidigare XD Idag såg jag en Kvinnas doft, som jag hade tänkt se i onsdags men som då inte ville funka så då såg jag nära och kära istället. Men idag när jag testade så gick det, jag fick se filmen jag mest av alla jag köpte ville se ; D och den var faktiskt bra :D gubben som spelar blind var riktigt rolig. hehe :P Hos grannen såg vi Jackass, dom är lika sjuka som alltid. Jag kan inte fatta så sjuka människor det finns xD


En kvinnas doft, den rekommenderar jag till er = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0