Film :)

Nu är de filmtime ; D ska precis sätta mig och titta på en kvinnas doft, med en te kopp och koppla av en stund : ) Sen innan jag kryper i säng så är det bara lägga sig på golvet och göra mina sjukgymnastik övningar.. Jag har inte varit så effektiv med dem i sommar så nu får jag ligga i xD fy skäms på mig : (

Men jag får ligga i nu istället och göra dem varje dag = ) Jag har nog inte skrivit varför jag har sjukgymnastik och de är för jag har dåligt i ryggen och nacken. Har gått hos en sjukgymnast och ska börja om igen om några veckor. Jag har bland annat dåligt med ryggmuskler och det är därför som jag ska träna.

För övrigt så firade jag och min pojke 3 år tillsammans i måndags :D han fick en bok om oss i present ; D och han verkar uppskatta det :D


Älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0