Godis!



De är gott de ; D Min brorsa och min mammas man tog Goldwingen till godishuset. Det blev inga små påsar dem kom hem med xD För min del kommer påsen nog räcka en hel vecka om inte längre ; P Jag vet att godis inte är speciellt nyttigt men någon gång tycker jag att man kan unna sig. Och speciellt under sommaren, då kan man få synda lite. Sen när skolan drar igång blir det ut och springa eller gå en gång om dagen + att göra mina sjukgymnastik övningar. Jag sa till pappa igår att jag har slarvat med sjukgymnastik övningarna i sommar och då svarade han att han tyckte jag kunde få vila upp mig under sommaren = )

Nu är de snart semi final i 100m män ; P hoppas Bolt vinner!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0