Godmorgon :)

Förlåt för min dåliga uppdatering igår.. Det var fullt upp med fest på elevhemmet och det fanns en del att se och höra xD
I början där vid 9 halv 10 var det nästan inget folk alls, men det tilltog efter det ganska så bra faktiskt. Jag kom inte i säng förän vid 3 och då var jag så trött att jag knappt orka stå. Jag stupade i säng och somnade rätt snabbt.

Så nu måste jag varna er för att det kan bli dåligt men inlägg idag oxå. Det är andra dagen på inflyttningsfesten så det kommer nog hända endel idag med. Och för er som inte visste så dricker jag inte alkohol, och det kommer jag inte göra förän jag har fyllt 18 = ) Jag vet inte heller när jag kommer dricka första gången. Om det blir på 18:års dagen eller helgen efter, vi får helt enkelt se. Ärligt så har jag inte ens nått behov av att dricka, jag kan ha skit roligt ändå :D

Nu ska jag gå och äta frukost/lunch = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0