Grattis :D

Idag klarade min älskling traktorkortet ; D och mina två kompisar som skrev upp till B körkortet klarade oxå de = ) snart är det min tur :D jag längtar som fan!! vilken frihet att kunna köra bil, och så grymt roligt : )

I morse ringde alarmet klockan 10 i 7, men jag var så trött och snoozade i 10 min till. Sen var jag verkligen tvungen att stiga upp om jag skulle hinna duscha. Efter duschen fixade jag frukost, det blev mackor och mjölk, inte helt fel men det spelar ingen roll vad jag äter på morgonen. Jag är inte speciellt mycket för frukost faktiskt, i alla fall inte de närmsta timmarna jag har varit vaken. Sen efter det var det bara pallra sig iväg mot skolan, som tur var fick jag skjuts av en klasskompis ; D

Mitt nya rum blev faktiskt riktigt bra nu när allt står på sin plats ; D
Ska ta fler bilder senare då jag har tänt alla mina lampor XD ni minns att jag skrev att det var hemtrevligt och fint med lampor : )


Så ser det ut :D

Från hallen sett.



Så ser det ut :D

Det är inte så jätte stort men i alla fall tillräckligt : )

Kommentarer
Postat av: SNAADRAA

Vilket mysigt rum du har :)

2009-08-27 @ 18:02:40
URL: http://snaadraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0