Hål timme ;D

Nu har jag håltimme, passade på att åka hem en stund och sova. En timme kvar innan nästa lektion ; P
Idag var det tungt på morgonen, kroppen ville inte alls stiga upp.

Nacken och ryggen gjorde ont och jag kunde inte riktigt komma på varför. Känns nästan som att jag har fått nackspärr fast jag kan vrida på huvudet. Och inte förän alldeles nyss gick det upp för mig varför jag hade ont. Självklart är det ju för att jag åkte skateboard igår och ramlade XD att ja inte tänkte på de tidigare.


En bild från förra året innan jag skulle iväg till skolan.

Egentligen tycker jag inte alls om hål timmar, jag hade hellre slutat tidigare än att ha 2 timmar mitt i allt då man inte har nått på skolan att göra. Inte kommer jag orka fara hem varje hål timme heller. Jag tycker det borde gå att lägga scheman så att man inte har hål timmar och får sluta 1 timme eller en och en halv tidigare. Men har man inte nog mycket lärare så funkar det ju inte. Då måste någon av oss ha hål. Inte mycke mer att göra än att bara gilla läget ; D

Kommentarer
Postat av: Kaksimas

Nu finns en ny blogglista, var med från början och få massvis med nya besökare till din blogg.



http://blogglistan.kaksimas.se

2009-08-28 @ 13:03:16
URL: http://blogglistan.kaksimas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0