Helgen med kusinerna

Jag lovade att lägga upp bilder från helgen med kusinerna så nu ska jag göra det ; D

dem hade just kommit till våran stuga och satte sig ner för att koppla av och känna lugnet

Från vänster: Åsa, Johanna, Stig, Barbro och längst ner Josefin.



Josefin och Johanna lika söta som alltid!! <3


linus och texas

Våran katt Linus och kusinernas hund Texas !!
dem var inte så glada på varandra men det gick rätt bra ändå = )

josefin o johanna

I brist på annat och i väntan på att fara och bada så passade vi på att spela lite kort  ; D

jossan

Josefin, påväg ner å bada.

badabada

Nu är det bad för fullt!! Första doppet för mig iår faktiskt :D
lägg märke till att även Texas badar(nedanför mig längst till höger).




Johanna fick vara modell ; D

På kvällarna var vi ute och fiskade, men kan väl inte påstå att det var något höjdar fiske.



sist men inte minst en fin bild på Texas, den här bilden får avsluta bilderna från helgen med kusinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0