Hoppsan.

Jag hade tänkt skriva ett inlägg i morse när jag vaknade men jag glömde helt enkelt bort det.. fy skäms!! xD Men de får bli ett nu i stället.

Jag sitter och läser en blogg om en tjej och hennes pojkvänn, mina mamma känner han och ville läsa lite om dem igår. Men inte var det mamma som fastnade på hennes blogg utan jag, det var ju riktigt roligt att läsa om deras äventyr,förlovningar osv. heh ; D Ganska läskigt att tiden bara springer iväg, jag och min brorsa konstaterade nyss att det kändes precis som att vi nyss steg upp även om det var ca 3,5 h sen dess. Och det enda  vi har gjort är att nörda framför våra datorer, det måste ju få ett slut det här xD Nu har vi i alla fall bestämt att vi ska fika, det blir mackor och te skulle ja tro. När vi har gjort det så ska vi gå till 10 till 12 för att hämta ut ett paket som brorsan har där. Och klockan 6 ska vi ut på restaurang med pappa, undra vilken det blir?



Min bror i påskas när vi var i fjällen (Adolfström). Bilden är tagen i våran fina husvagn :D

Nu ska vi fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0