Hos brorsan

Idag började dagen lugnt. Jag steg upp i lugn och ro och satte på mig en pyjamas för att jag bara inte orkade klä mig just då. Eller rättare sagt jag ides inte stå och rota i garderoben xD klockan var ca11 och mamma slutade precis jobbet.

Det jag gjorde istället var att sätta mig vid köksbordet och läsa aftonbladet. Sen när mamma kom hem ville hon att jag skulle följa ner på stan, eftersom jag skulle spana på en pressent åt min älskling så var det inte en så dum idé. Så snabbt drog jag på mig kläderna, borstade håret och fixade mig. Sen bar det av ner på stan. 
Där såg jag en tjej som hade ett par harems byxor. Och ursh så fula dom är, förstår mig inte på dem som har sånna byxor. Dem är inte snygga på nått sätt  tycker jag... Men folk får ha vad dem  vill på sig och tur är väl egentligen att smaken är olika, för hur tråkigt skulle det inte vara om alla var likadana.

När vi kom tillbaka från stan hade klockan blivit 3 och vi väntade på att Ulf skulle komma hem från jobbet. När han väl gjorde det så åkte vi ner med hissen och gick tvärs över gatan till mc-affären som är där. Mamma skulle få en hjälm, så att hon kan åka säkert på deras goldwing.

När klockan var kring halv 7 så kom brorsan upp till oss för att äta middag. Trevligt trevligt! Det blev kotletter i ugn och ris, mumms!! Sen så fastnade vi i en dålig revy på 4:an, eller alla förutom jag gjorde det då det inte är de bästa jag vet. Men lite roligt måste jag faktiskt erkänna att de var = ) När den var slut klockan 22:00 så gick jag och brorsan hem till han, jag tänkte att eftersom jag ändå ska vara själv hemma imorn så skadar det inte att jag umgås med han nu. Men så ringde pappa och undrade om vi kunde göra nått imorn, typ äta middag och varför skulle vi inte kunna de? jag hade ju inget annat för mig.



Brorsan (hemma hos han)

Nä, nu får ja ta och sluta skriva i det här inlägget. 
Ha det bra!!
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0