Lunch och middag ; D

Nu har jag fått i mig både lunch och middag.

Till lunch blev det nudlar. Dels för att jag inte var så hungrig och för att jag inte orkade göra nått annat.



Men sen så vid 5 gick jag och en kompis iväg till ica för att handla, och då kom min ork tillbaka. Inte bara att jag ställde mig och lagade mat när vi kom tillbaka utan jag har tvätt tid oxå :D



Omelett, stekt korv och tomat ; D Min middag idag :)

Omeletten blev lite misslyckad men var ändå fullt ätbar ; D bara de att den inte tog i hop sig så bra så den föll isär när jag skulle vända den i stekpannan. Men det blev omelett och korv för att de är så enkelt att göra : )

Och sett film har jag oxå gjort ;D det blev när mörkret faller, den var inte dåligt men lite sådär så att man måste tänka för att hänga med. Den handlade om 3 olika människor och deras omgivning. Så det kunde byta ''handling'' mitt i allt och övergå till någon av de 3 olika. Tidigare på dan såg jag biggest looser på tv inte de bästa jag vet men det fanns inget annat som var mer värt att se. Nu ska jag springa iväg och kolla om tvätten är klar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0