Måndagen avklarad

Och då menar jag mest på skolan, dagen har typ gått i slomotion. Lektionerna varade i evigheter XD Men som tur var började jag dagen med att övningsköra med körskolan ; D

Jag har fått nå fel i höften oxå, gör skit ont att gå så de kanske blir kryckor på skolan imorn om det inte blir bättre.. Och sen ringa vårdcentralen så ja får kolla upp om det har hänt nått där inne xD Sen så skrev jag ju att det hände en grej igår som gjorde mig orolig, och jag är fortfarande orolig över det... Kan inte skriva om det då de handlar om en annan person och jag inte vill sprida massa grejjer om den personen överallt : / hoppas ni har förståelse för       de ;D

Snart är de dags för lilla mig att laga mat ;D idag blir det nog makaroner och baconröra eller va det nu heter :P ska ta kort så ni får ändå se hur det ser ut senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0