Nu börjar bloggandet

Eftersom att jag inte har något eget internet utan lånar min mammas mans internet så kan jag bara blogga på kvällarna.
Han använder det på sitt jobb under dagarna och sen får jag använda det på kvällen. Riktigt snällt tycker jag!! :D

Hur som hellst sitter jag här i soffan och bloggar. Musiken som spelas från mina dåliga högtalare just nu är Alian ant farm - movies. På tv:n är det nyheterna, inget intressant där just nu då de är politik xD Men jag hade tänkt se om det hänt nått spännande i landet ; P

I morse vaknade jag klockan 10, men jag var så trött så jag bestämde mig för att sova i 40 minuter till.
Sedan steg jag upp och fixade frunch det blev pannkaka :D  hehe. Det var ju fint väder ute så jag satte mig på balkongen och mådde skönt i solen.

 
Solar, men de blåste så mycke så jag gick in igen efter jag ätit.

Mmm pannkaka!!

Igår när jag satt och läste inlägg på bloggen om Therese Johansson Rojo så vart jag faktiskt ledsen, jag kan inte förstå hur man kan göra något sånt... Men väl när jag var som mest ledsen gick jag in på min statistik och såg att de var ju visst någon/några som hade läst min blogg!! Då skriver jag inte bara för mig själv ;D 

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0