Present..

Jag och min pojkvän firar snart 3 år och jag hade tänkte ge han en lite present då. Men enda problemet är att jag inte kan komma på nått att ge. Min första tanke var att ge han ett armband där det stod Malin och att jag skulle ha ett där det stod Robin, men de kändes inte bra, och sen så har han redan ett snyggt armband. Så jag uteslöt det, och tänkte jamen en parfym då  :  ) men nä, jag har ju redan gett han en parfym kan ja då ge han en igen. Så en parfym kändes inte helt rätt heller. Och här sitter jag nu, med en hjärna som står still och kommer inte på en enda idé på vad jag ska ge han.


Har ni några idéer om vad man kan ge?  Skriv till [email protected].

Och glöm inte att trycka på blogglista.se knappen och rösta på min blogg!! Ni kan även följa min blogg via blogglovin om ni känner för det = )

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0