Problem..

Jag har problem med att få bloggen som jag vill.. Jag vill ha bilden som ligger på header där den är nu men jag vill att den ska täcka upp hela och inte vara sådär liten. Sen så vill jag lägga in en bild i menyn och en profil bild men jag får det inte att funka : /  Någon snäll person som vet hur man gör och kan hjälpa mig? = ) Om inte så får jag väl försöka ännu mer och om det inte går får jag helt enkelt ge upp, för stunden i alla fall ;P

Trots att min blogg inte är den snyggaste just nu så håller jag på att fixa upp den. Men det går så långsamt när jag inte vet hur jag ska göra. Designa din blogg är en jätte bra hjälp men det är inte alltid de funkar och då blir ja frustrerad för att det inte går som jag vill xD Jag vill att  bloggen ska vara fin och spegla min personlighet. Så småningom ska den väl göra det men de kommer nog ändå dröjja ett bra tag.

*suck* jag hoppas nån kan hjälpa mig = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0