Pusssst

Äntligen har jag tid och ro att sätta mig ner framför datorn en stund.

Idag har verkligen varit en kaotisk dag. Även om jag har gjort rätt mycket känns det som att jag inte gjort nått alls.
Det började med att jag steg upp kring 11, efter det så hoppade jag in i duschen för en snabb dusch. Jag skulle ner på stan och kände mig inte alls fräsh. Men jag visste att jag var tvungen att gå på stan och köpa presenter till min pojkvän. Så det var bara klä sig, äta en snabb frukost och gå iväg.

Detta var vad jag kastade på mig.

 Efter mycket velande hit och dit kom jag fram till vad jag skulle köpa (kan inte skriva vad det är just nu då han kanske läser min blogg). När jag hade gått färdigt på stan ville brorsan att jag skulle komma och göra en fas(körkorts teori) med han. Men jag kunde inte stanna till längre än 4:a och klockan var halv 3.  Klockan 4:a hade vi bokat tvättstugan så jag var tvungen gå hem och tvätta. Inte nog med det så skulle jag hinna packa massa grejjer, jag flyttar upp till Arjeplog igen för att gå sista året. Det är en hel del grejjer som ska kommas ihåg.


Jag fick vika ihop lådor som vi skulle packa kläder i. Mamma är för oteknisk för att klara av det xD

Så det är vad jag har gjort fram tills nu. Packat kläder,lampor annat som ska komma med i flytten. Så nu kan jag pusta ut och känna lugnet.

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0