Sjukgymnastik

Nu har jag precis gjort mina övningar och är helt slut.. orkar knappt skriva xD Men det är smällar jag får ta : ) nu ska jag i alla fall strax gå och lägga mig. Ska bara varva ner lite, tyvärr så blir det framför datorn även om det inte är bra att sitta framför den innan man ska sova.

Var på föreläsning om just detta idag, hur man ska sova osv. Man ska tydligen sova 10 timmar när man är i min ålder, vilket jag inte tror att många svenska ungdomar gör. Jag borde egentligen prova att inte sitta framför tv eller dator den sista timmen innan jag ska sova. Då kanske jag börjar sova bättre ; D har lite problem med sömnen för jag vaknar lätt och känner mig aldrig utvilad. Men jag har nästan lärt mig leva med det nu.

Ajja, jag ska inte sitta framför datorn nå mer idag.
godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0