Snuten i Hollywood 3

Jag har just sett klart Snuten i Hollywood 3 som gick på kanal 4:a. Den är lite kul.  Men lite överdrivet är de ju när Axel svingar sig i karuseller och håller i sig i ett rep med en hand och har två barn och sin egen vikt att hålla upp. Fast de får man ju räkna med när de är film, de är inte verklighet. I filmen värld kan det mesta hända! Men eftersom jag har sett den förut så var jag inte så jätte intresserad av vad som hände i den xD

Jag satt och blev medlem på blogglista.se och blogglovin istället. Så nu är de bara att gå in och rösta på min blogg om ni vill och följa den via blogglovin. Det skulle vara roligt att få lite fler läsare = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0