Stranden!!

Imorse var det upp tidigt, redan klockan 6. Jag skulle upp och jobba, knäcka plåt för att vara exakt : ) det gick riktigt bra och gjorde inga fel! : D Sen klockan 1 så fick jag skjuts hem, jag hade lovat att komma bort till norrstrandsbadet och vara där med mamma. De var riktigt varmt och skönt, fast nästan lite för varmt för min smak då mamma hade satt sig i läa... hehe ; P
Jag passade på att ta lite fina bilder när ja hade chansen = )
Mamma ritade i sanden :) blev jätte fint tycker jag :D

Sen när klockan var kring kvart över 3 gick vi hemmåt. Blev en riktigt härlig dag, med både jobbet och stranden.
Ska lägga upp lite bilder om en stund, först ska jag försöka fixa till bloggen lite ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0