Tillbaka dragen

Jag känner mig lite tillbaka dragen idag. Känner för att bara sitta för mig själv och lyssna på musik. Befinna mig i min egna värld. Men det ska jag inte, jag ska umgås med mina kompisar idag och ha roligt ; D Och så ska de bli!! även om det inte är det jag känner för att göra så kanske jag kommer ändra mig när jag väl har börjat umgås.

Alla killar i korridoren verkar laga seriös mat som ex. pannkaka, köttbullar m.m medans jag själv inte orkar göra någon sådan mat idag. Det blir imorgon istället ; P då ska jag äta köttförsås och spagetti till middag och till lunch blir det nog nudlar ; D  Idag blir det billys pizza och avokado till middag ; P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0