Trött

Morsning ; D

Nu har jag legat i sängen i 10 timmar, och jag är fortfarnade trött. Jag vaknade halv 9 och kände att ryggen och nacken värkte, så min första tanke var. Jag försöker sova en stund till, men det var helt omöjligt xD jag kunde inte sova. Men jag låg kvar i sängen fram till halv 11. Eftersom att jag inte känner mig pigg så tänker jag ha ännu en lugn dag, se film, äta glass och njuta av sista dagen på helgen ; D

Just nu sitter jag med min nackkrage, för att avlasta musklerna lite :D får se om de känns bättre om en stund : )
Och idag ska jag göra min sjukgymnastik övningar, jag har slarvat och inte gjort dom varken i fredags eller igår.
Jag hade ju tänkt ut och springa eller gå ungefär 20-30 min varannan dag. Men jag slutade ut det när jag märkte hur lite tid man får över efter att man gjort allt som ska göras, och då menar jag allt från att laga mat, plugga m.m. Så jag får helt enkelt vara nöjd men träningen jag får när jag göra sjukgymnastiken ; D vilket jag ärligt tycker räcker gott och väl : ) det kan väll hända att man springer eller går någon gång men inte lika ofta som jag hade tänkt mig

Gammal bild. Är ca 2 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0