3 timmar och 10 minuter.

Ja 3 timmar och 10 minuter är ungefär så länge de tar för mig att komma upp till arjeplog ikväll. Åker från Pite klockan 20 över 8:a och så börjar den tråkiga resan. Blir nog att sova mest eftersom ja har kraftig sömnbrist xD haha :P Jag hoppas jag får nån att snacka me men jag ska inte hoppas på för mycket :P

I alla fall så har mamma och uffe kommit hem igen nu :) Och mamma har dukat fram kvällsfika, så jag inte är så hungrig när jag kommer upp till angryplow ; D Det blir te, mackor och massa gott :D

Synd att jag får så ont i magen och börjar må illa när jag äter... hoppas dom kommer fram till nått nu under utredningen!!



Önskar jag kunde åka/köra bil istället!! men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0