Spänningen stiger!

Nu börjar jag verkligen känna mig nervös inför imorn.. tänk att om mindre än 24h skriver jag teorin och om jag klarar den får jag köra bil :D fattar ni så underbart!! ;D Men tänk om jag inte klarar det : / tänk om ja kuggar en gång till.. de är de jag är nervös över xD Jajja, de får la gå som de går :) inte hela världen om de nu skulle gå åt skogen igen även om det skulle vara riktigt surt!!

Idag vaknade jag halv 7 och kunde inte somna om. Så jag klev helt enklet upp 40 min tidigare än planerat,. inte precis någon bra kombination då jag inte somnade förrän vid 3.. men då ska jag ju snart sätta mig på bussen och åka 22 mil så jag hinner nog sova ; D

Vad händer för er idag?

Nu måste jag sluta ser ja xD klockan bara rusar iväg, måste börja gå mot bussen snart ; P

Ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Sv: Okej! :) Ja, jag vet inte riktigt hur det där fungerar, jag vill bara lyssna på musik xD

2009-11-09 @ 20:33:15
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0