Text till farfar!!

Till Farfar.

Vila i frid.

Jag vill inte att du ska vara borta, vill att du skall finnas kvar. Kvar bland oss andra, så vi kan ha roligt med varandra. Det gick så fort, fortare än jag tycker det borde ha gjort. Cancern blev upptäckt en dag, och det dröjde sedan bara ett litet tag. Sedan tog du ditt sista andetag, och försvann bortom oss. Det är så svårt att acceptera att du inte längre finns, för jag vill inte det. Jag vill att du ska vara med oss, kom och håll om mig, så som bara du kunde. Jag minns när vi hälsade på dig på sjukhuset, du såg så mycket piggare ut och humöret var tillbaka. Jag trodde för ett tag att vi skulle få behålla dig. Men samtidigt när vi skulle åka kramade jag om dig som om det vore sista gången, jag hade gråten i halsen men var stark för din skull. Allting gick så hiskeligt fort, och en dag fick jag samtalet från pappa. Jag minns det samtalet som om det var igår. 13:20 den 3 januari 2009 drog du sista andetaget. Farfar jag saknar dig. Det gör så ont.

 

BENGT HOLMBERG 3/1 - 09 för alltid finns du i våra hjärtan kvar!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0