Uppehåll

Har varken haft tid eller ork att skriva på ett tag nu. Det har helt enklet inte blivit av bara. Jag är ledsen om ni fått vänta ; P Men jag har ett liv utanför bloggen som jag tycker går före. Har haft riktigt roligt, skolan går okej och det börjar bli jul :D

En sak som är mindre bra är att dom har upptäckt att jag förmodligen flöder nånstans i magen :S Är helt ärligt skit rädd och orolig. Vill bara att dom ska hitta vad det är för fel på mig så jag kan bli frisk igen! Jag är less på att ha ont och inte kunna göra allt jag vill kunna göra.

Nationella prov har vi hunnit med att ha, i svenska. Jag hoppas det gick bra :D vi hade en muntlig och en skriftlig del och betyget sätts beroende på vad det gemensamma betyget blir. Hoppas såklart på MVG men de kanske är att ta i lite xD Förresten så fixade jag MVG på hemtentan i religion ; D sjukt skönt vill ja lova, sen fick jag VG på ett prov som jag inte pluggat nått till, inte fy skam de trots att jag hoppades på ett MVG där med.

Igår hade jag flum med jonas och pontus, vi lyckas på nått konstigt sätt alltid ha roligt xD ahha ; D
Det är inte precis så att vi är seriösa, men det ska man inte vara :P blir så mycket roligare då = )



Jonas fixade frisyrer på mig : D riktigt fint blev de ju ; D i alla fall så länge jag hade på mig mössan xD



Mycket fin frisyr det här XD the grudge (stavning) looken :P Synd man inte såg sådär jätte bra genom allt hår..

Vi hade otroligt roligt ;D Om jag hade haft tillstånd från grabbarna hade jag lagt upp fler bilder men eftersom att dom är med på dem så vill jag inte lägga ut dem på internet. Ni får nöja er med det som jag vet är okej.

Jag har sjukt ont i magen just nu,. Hoppas ni aldrig blir sjuk som jag!!

Men nu ska jag inte klaga. Förutom det sitter jag på mitt rum, dunkar musik och njuter av en liten fri stund. Snart ska jag jonas och pontus gå iväg till konsum för fredags handling :P blir nog en Cola och nobless för min del ;D Mer behöver jag inte xD knappt jag får i mig nått alls.. Och man måste ju deppa lite, det är skola imorn.. På en lördag.. Vi har öppet hus på skolan så de är bara säga jasså och se glad ut ; D Ska faktiskt göra reklam åt plåtcentrum så de är det värt :)

Men nu ska jag ta och inte babbla på nå mer om massa strunt som ni kanske inte ens vill veta :P Hoppas jag inte tagit upp för mycket av eran tid = )

Ha de bra så länge alla underbara bloggare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0