2009-03-09

Idag var det 9 månader sedan farfar dog.. känns som om det var igår.. ursh vad tiden går fort.. jag blir fortfarande lika ledsen när jag tänker på han.. tänk att han inte finns längre..

Jag var hemma från skolan idag, mådde inte alls bra.. och det gör ja inte nu heller.. men imorn ska jag i alla fall på skolan. Ska kämpa, annars missar jag så mycket. Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket men det är för jag har inte haft orken, har varit sjuk och haft ont sen i söndags. Och inte kommer det blir bättre med uppdateringen heller för jag åker bort i helgen. Hoppas det inte gör nått.

Nu ska jag snart krypa under täcket oxå, har så ont i ryggen och så.. Godnatt på er :)
(ser att de har blivit många inlägg utan bilder på sistone)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0