Blogglovin = )

Ville bara säga att jag tycker det skulle vara roligt att få lite prenumeranter på blogglovin. Finns det ingen som skulle tänka sig att följa min blogg? : ) självklart så om någon börjar följa min blogg kommer jag lägga till den personen på min lista!

Skulle vara roligt att få lite fler läsare, då känns det inte som att man skriver allt i onödan.



Förövrigt har jag inte hunnit med så mycket idag. Har följt kommentarerna på en artikel där arjeplogare hackar på oss bst:are. Sen har jag plinkat lite på gitaren och sjungt en stund. Var länge sen sist så de var riktigt roligt ; D
Men jag får lite ont på fingertopparna efter att ha spelat. Får börja spela mer ofta helt enkelt. Men jag turs knappt spela, är rädd att någon ska höra när jag sjunger till, och jag är inte så säker på att det låter speciellt vackert. Men jag kan inte låta bli, jag tycker det är så roligt = )

Kommentarer
Postat av: hanna

jätte fin blogg, lägger till dig på bl! :)

2009-09-12 @ 18:24:51
URL: http://haannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0