Fingrarna gör ont

Nu har jag spelat gitarr(stavning) nästan hela dagen. Riktigt roligt!! men synd att jag får så ont i finger topparna.. Håller på att lära mig sum 41 - pieces på gitarr. En lite utmaning måste jag säga. Nog för jag använder dem lättare ackorden men spela roll, jag är fortfarande bara på amatör nivå så jag kan inte spela med dem svårare ackorden riktigt än xD haha :P



Middag har jag hunnit med att äta oxå.
Det blev pizza som man gör i ungnen och cola :D



Min middag( inte nyttig men de får man vara ibland)

grabbarna i korridoren åt lite nyttigare mat, som egna hamburgare och pasta carbonara. Men då drack dom öl till maten och jag höll mig till Cola :D



guiness och carlsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0