Godmorgon :D

Inatt har jag fått sova riktigt bra, med stängt fönster och hemma i en varm säng så mådde jag som en prinsessa. Lite skillnad från att sova i en tält i storm uppe i fjällen, nog för att det hade sin charm det också!

Drömde han jag också med inatt. En rätt sjuk dröm faktiskt xD Jag drömde att vi satt i matsalen på skolan när polisen kom dit och grep en av mina kompisar, det sas att han hade skjutit ihjäl någon. Så jag och en annan kompis bröt ihop helt, vi bestämde oss för att gå hem då det inte var någon idé att vara i skolan. När vi var påväg hem kom Polisen förbi i en civilbil och plockade upp oss. Det var en kvinlig och en manlig polis, först körde han men efter en stund bytte dem. Den kvinliga polisen tog in på nån enskilld väg som var jätte kruvig och började sladda okontrolerat i kruvorna. Tillslut gick det inte längre vi åkte av vägen och voltade, allt slutade med att vi kraschade mot ett träd. Alla i bilen förutom jag hade bälte på sig så jag åkte omkring som en vante där inne. När allt hade stannat av så ringde den kvinliga polisen efter ambulansen. När den kom upptäckte jag att det var två av mina kompisar som jobbade. Och dem var inte utbildade för ambulanssjukvård. Dom tog ur mig ur bilen, satte inte på någon nackkrage eller nått utan lyfte bara över mig. Jag kände definivt att nått var fel, huvudet hade fått en rejäl smäll och nacken och ryggen gjorde ondare än nånsin. Dem förde mig till första bästa stället och undersökte mig ordentligt. Dem hade en bok som dom läste ur men ingenting verkade vara det som jag hade. Dem ställde massa frågor men jag kunde inte få ett enda ord ur mig xD Så dem körde mig till elevhemmet där mina tjejkompisar stod och väntade. Så fort jag kom utanför ambulansen började jag spy. Jag kände att jag måste få ordentlig hjälp. Så mina kompisar ringde ambulansen en gång till och nu kom riktig personal, vi åkte först till vårdcentralen(akuten) sedan åkte vi vidare i ambulansen och då vaknade jag.

Helt sjukt vad man drömmer konstigt ibland xD

Nu ska jag gå och äta gröt, frunch blir det för jag ahr inte hunnit äta någon frukost än ; P



I vintras. (hittade ingen bra bild så det fick bli den här)

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej,

jag lottar just nu ut en gratis bloggdesign till en ensam vinnare (man är alltså helt ensam om just denna design).

Vill du vara med? Kika bara in hos mig för mer info och för att lämna din anmälan!

Lycka till!

MvH Sanne

2009-09-12 @ 14:29:43
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0