Sjuk..

Fick gå hem från skolan idag.. hadde ont i huvudet och mådde lite illa, plus att jag sover så dåligt så var riktigt
trött :/ Så jag bestämde mig för att åka hem med en klasskompis. Jag har så jävla ont i ben/höft eller vad man nu kallar de :S Så jag var förbi en sväng på vårdcentralen, fick ingen tid idag dock... Måste vänta ända till imorn.. vilket innebär en till natt utan bra sömn : ( suck.. Men jag överlever nog ; D Jag la mig nyss och vilade en stund, märkte att jag typ inte kan ligga på mage, för då får ja skit ont : S Ajjaa, nu ska ja inte klaga nå mer, får ju höra vad läkarn säger imorn :)

Kommentarer
Postat av: Lia

krya på dig =)

2009-09-01 @ 21:20:50
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0