200 inlägg innan nyår!

Jag hade tänkt mig att jag skulle ha 200 inlägg på min blogg innan nyårsafton. Först tänkte jag att men herre gud de kommer jag aldrig klara men nu tror jag inte att det är omöjligt längre. Detta inlägg blir mitt 180 inlägg så det ska nog gå vägen.

Det enda som kan ställa till det är om jag får bloggtorka och inte kommer på nått vettigt att skriva. Fast de borde inte riktigt vara några problem, jag kan babbla på om i princip vad som helst. Sen om det är intressant för er att läsa det vet jag inte.

Vad vill ni att jag ska blogga om? Några förslag? Har ni frågor var inte rädd att ställa dem.

Ni får gärna följa min blogg via blogglovin ;D Alltid roligt med läsare!

Nu ska jag spela, jag bloggar mera sen ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske blogga om nåt tvprogram? :D

2010-12-18 @ 14:53:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, då vet jag var du kommer tillbringa dagar framöver xD

2010-12-18 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0