Besviken..

Min lille älskling har länge pratat om att gå och se Due date och förra helgen hade vi bra tillfälle att faktiskt gå och göra det. Så jag la fram förslaget om att vi skulle åka och se den i lördags men de dög tydligen inte fastän vi inte gjorde nått annat viktigt (spelade kort gjorde vi, de var trevligt men hade gärna åkt iväg med hjärtat och sett bio).
Så han sa att vi kanske kunde se den på söndagen alltså i söndags, men de blev ju inte heller bra så de blev att vi inte åkte alls.

Nu är jag verkligen besviken.. för nu kom Jonas bror hit och sa att biljetterna var färdiga. Ja, såg nog väldigt fundersam ut. Så när hans bror gick så frågade jag vad de var för biljetter då svarar han bio till filmen Tron. Den har biopremiär nu på fredag och jonas och hans bror och en kompis ska gå och se den..

Fattar ni att jag blev besviken... Han kan minsan gå på bio med dem men inte med mig, och inte frågade han om jag ville följa med heller! De gjorde faktiskt lite ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0