Bröderna Karlsson.

Jag såg filmen Bröderna Karlsson igår och den filmen kan jag starkt rekommendera. Jag tycker den var riktigt bra faktiskt. Lagom med kaos och tillräckligt med humor! ;D Helt i min smak faktiskt. Men jag tycker ju nästan om de flesta sorters filmer så de var ju inte så förvånande att jag tycker att även denna filmen var bra!

Filmen handlar om två bröder (tvillingbröder) som träffar varandra för första gången. Dem är väldigt lika och folk tar fel på vem som är vem och det ställer till väldigt stort kaos. Man kan säga att den ena broderns liv ställs upp och ner. Den ena brodern bor upp i Luleå och den andra i Stockholm men Luleå killen kommer och hälsar på hos brodern i Stockholm och det är då kaoset börjar.

Se filmen! för att veta mer om vad som händer, den är riktigt bra! ;D

Jag och Jonas hade tänkt se den på bio men de fick bli på DVD istället och inte tillsammans med Jonas men med 3 andra roliga och trevliga personer ;D

Kommentarer
Postat av: lisa ♥

kommentera gärna vilken pralin som du gillar bäst i aladdin asken på min blogg :)

2010-12-19 @ 21:55:11
URL: http://lisabacklund.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

Sv: Ja, eller hur? :D Nu har jag ju haft en bloggpaus i ett par veckor och man får verkligen ett bloggsug efter ett tag! Det är skönt med pauser då och då, det ger en chansen att samla lite inspiration!



Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen, nu får man ju veta vad som händer i din vardag också :)

2010-12-19 @ 22:03:48
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Ibland är det ganska kul om man har mycket tid. =)

Vad för film gillar du inte då? =)

2010-12-20 @ 02:43:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0