Dagen som varit

Nu har jag vart på vårdcetralen igen. Fick träffa en ny sköterska idag så dem kunde inte jämföra med hur de såg ut igår : / Själv tyckte jag inte att de såg nå bättre ut. De röda området hade blivit större, dock så var blåsorna intakta.
Jag skulle söka vård igen om jag får feber eller om de på annat sätt blir sämre.

Den här dagen har varit helt okej trots allt. Jag har tittat på tv, suttit och bloggat, läst tidningen, druckit te och varit på vårdcentralen. Nu tänkte jag sätta mig och titta på kanal5play.se på förra veckans sos västkust. Senare ikväll blir det att se på House.

Kan väl sammanfatta den här dagen med att den är ungefär som de flesta andra. Händer inte så jätte mycket här hemma men de förväntar jag mig inte heller nu när jag har varit hemma själv. Nehepp de blev visst inte sos nu utan rebubbled med älsklingen :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hejsan! :)

Jag brukar köra tävlingarna som är i norrland men kommer kanske fara ner till södra sverige och köra i sommar :) Jag kör så länge bilen håller, den har inte hållit speciellt bra den här sommaren.. Hahah.



Tack så mycket och detsamma! :)

Jaaaa, jag förstår verkligen inte vad föräldrarna tänker med!! :o

2010-12-14 @ 17:01:09
URL: http://victoriasss.blogg.se/
Postat av: victoria

sv; Det är hur kul som helst att köra! Du borde verkligen betala för att åka, visst det varar bara några sekunder men du kommer säkert tycka att det är värt det när du har gjort det! :D Hahha jo, hjullyftet var i piteå när jag skulle köra upp för super comp och fälgarna blev inte så fina så efter det var det slut kört. Men jag fick licensen i alla fall! :D Ja de måste du göra sen kan du ju gärna komma fram och säga hej om du vill? :)



OKejokej, då är vi två jag är verkligen värdelös.. heehh. men tog en färdig och fixa till de jag ville ändra och kunde ändra (A)



ja det gör de verkligen! Jag kommer få psykbryt om karolina eller paulina vinner. Nu ska verkligen Tim joel vinna!



2010-12-14 @ 17:48:13
URL: http://victoriasss.blogg.se/
Postat av: victoria

SV; hahaa nej jag lovar ja bits inte ;) ja du får se till att komma på någon tävling :D



Hahah, det enda jag typ har gjort är att bytt lite färgen&headern;p skulle vara kul om man kunde lite mer ;D



Hahhaha, ja när jag kollar på det sitter jag och är förbannad (A)

2010-12-14 @ 18:33:09
URL: http://victoriasss.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv; ja det förstår jag att du blir! Ändå konstigt att det inte funkar med vanliga utan bara från google.. :/

2010-12-14 @ 18:35:53
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0