En vilsam dag

Idag har vi bara slöat mest hela dagen. Jag och Jonas klev väl upp kring halv 11 idag så det blev en sovmorgon även idag. Skönt ibland faktiskt, tråkigt nog så vaknade Jonas med huvudvärk.. :/

Vi gick ner och åt frukost framför tv:n där det så småningom blev skidor som tittades på. Vi skulle egentlig hämta Jonas syster men planerna ändrades och vi såg färdigt all skidåkning för idag. Mycket mer än så har det faktiskt inte hänt än så länge. Det blev rätt sent igår så idag var vi alla lite slöa, vi satt nämligen uppe och spelade kort igår kväll. Det var otroligt roligt, vi spelade bland annat hjärter 7, "bubblan" och plump. Och jag tycker det är lika roligt varje gång, trots att det oftast är jag som förlorar. Klockan var nog lite efter halv 1 när vi slutade spela då pratade vi en stund så säg att vi kom i säng klockan 1. Dock somnade jag nog inte förän efter halv 2.

Nä, nu ska jag ta tillfället i akt och städa lite på vårat rum. Det är inte jätte stökigt men en sväng med damsugaren och trasan och lite annat småplock behövs. Jag ser att damråttorna hopar sig i hörnen.


Vi hörs, ha det bra ;D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; pga mina värktabletter tyvärr..

2010-12-12 @ 16:59:37
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0