Färdigt! Ja klart va de!

Nu har jag städat färdigt rummet ;D Blev riktigt nöjd, synd att jag inte kan ladda upp någon bild på hur det blev.. Nu sitter jag och filar på ett par inlägg om bland annat min epilepsi och min syn på mode. Eftersom det är en del att skriva och jag inte riktigt vet vad jag ska skriva i dessa så dröjer dem lite. Det är inte nått som jag bara kan skriva sådär hipp som happ. Jag vill helt enkelt att det ska bli bra.

Försöker frenetiskt att ladda upp några av mina egna bilder men anslutningen avbryts hela tiden så det går helt enkelt inte.. det gör mig väldigt ledsen..  Ska i alla fall ladda hem ett gratis bildredigeringsprogram så att jag kan börja fila på en fin header och lite andra grejjer. Får hoppas att problemet med att ladda upp bilder försvinner. Annars kommer jag bli tokig!

Det ingen av er som vet varför det inte går att ladda upp bilder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0