Fort var de gjort.

Nu har jag stått i kö i kanske 5 min och inte tog det mer än 1 min att skriva av sig från arbetsförmedlinge. Jag vet att de kan vara dumt att gå ur redan nu eftersom att jag får pengar men jag orkar helt enkelt inte åka på seminarier och inplanerade möten just nu. Okej jag missar ca 3000kr men det får jag leva med. Jag vill inte chansa och få fördröjning och problem med CSN för att jag har fått pengar från arbetsförmedlinge.

Många tycker säkert de är korkat men så känns det bäst för mig. Plus att om jag hade stått kvar så hade jag varit tvungen att skicka in vilka arbeten jag har sökt till min handläggare och det kan bli svårt med tanke på att jag inte har sökt något på några månader. Så istället för att snabbsöka ett jobb och gå på öppet hus på onsdag, var de enklare att gå ur. Jag vet ju redan att jag är antagen till högskolan så jobb är inte aktuellt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar de små liven, funderar på att utbilda mig till barnmorska. Men vill jobba ett tag först och skaffa barn och så :)



Jag är jättedålig på brännskador. Ring till sjukvårdrådgivningen, så kan säkert dem svara på hur det ska kännas. Hoppas det blir bättre med handen snart!



Kram

2010-12-13 @ 13:04:45
URL: http://spjatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0