Frågestunds inlägg

Ja, jag startade ju en frågestund igår men eftersom att jag inte har fått in en endaste fråga så blir detta inlägg inte speciellt intressant.

Lite tråkigt att man inte fick några frågor men men. Kanske blir bättre lycka nästa gång = )



Nu har jag fått en fråga:

Carro undrar:
Du och Jonas var ju vänner ett bra tag innan ni blev tillsammans, men har ni varit vänner ända sen ni började i Arjeplog eller började ni vara med varandra först efter ett tag? :)

Jag och Jonas var vänner redan från början. Jag tror vi träffades första gången vid pingisbordet faktiskt. Det spelades mycket pingis i början för att skapa gemenskap och jag och Jonas var ofta där! Men sen hade jag en pojkvän där jag la mycket tid. Så kompisarna drog sig tillbaka. Alltid när Jonas och dem skulle fika på kvällen så sa dem till mig, men efter ett par månader så slutade dem och glömde mig pga att jag hela tiden satt inne på rummet vid telefonen eller datorn. Men svaret på din fråga är att vi började vara med varandra direkt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det kommer så småningom :) Du kommer säkert bli en kändisbloggare framöver och då kommer det massor av frågor xD

2010-12-19 @ 19:43:28
Postat av: Malin

hahah! Nja, de tror jag inte riktigt. Inte vad jag vill med bloggen heller :P It's just for fun! Men de är ju alltid roligt när någon läser och kommenterar :D

2010-12-19 @ 19:49:55
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0