Full fart!!

Jag har rusat runt i huset som en tok nu i ett par timmar. Det har varit frukost som ska ätas, julklappar som ska slås in och kläder som ska packas. Ja jag tror minsan att jag snart går i taket! Klockan ringde klockan 8:a men ställdes om till halv 9, vi skulle titta på månförmörkelsen. Till vår besvikelse ser vi att de är mulet ute så månförmörkelsen gick inte att se.. ( Jonas har vaknat flera gånger i natt och tittat ut genom fönstret på månen som lyst utanför). Så besvikna la vi oss i sängen en liten stund till. Sen steg jag upp och fixade frukost. Efter det var det bara sätta igång med julklappsinslagningen. De var inte bara ett paket att slå in eller ett snöre att sätta på paketen, så det tog mig ändå fram till halv 12 innan jag var färdig. Då var de bara äta lunch och sedan säga hejdå till Jonas som skulle iväg till skolan, han går från 13:15 till 17:00 idag.



När han hade åkt började jag packa kläder, det är nått som jag verkligen hatar då jag aldrig kan bestämma mig vad jag ska ta med mig och inte. Hur som hellst så kom jag i alla fall fram till ett par plagg som jag packade ner i väskan. Så mina kläder är färdiga, hittar jag sen inga jag vill ha på mig där uppe får jag väl se till att köpa nya ;D Kanske man får något fint i julklapp också :) Jonas kläder har jag också lagt fram, de saknas lite t-shirtar och tröjor men de får han allt leta igen själv när han kommer hem! Nu är de bara min dataväska kvar att packa med smycken och annat roligt :D

Efter att ha pysslat med detta i ett par timmar så gick jag och tog ett bad. De är alltid skönt att vara ny duschad när man har nya sängkläder! = ) 


Kommentarer
Postat av: victoria

sv; tack så jätte mycket malin!<3



ja jag blir bara förbannad, idag lär jag flyga ut genom take för jag har en känsla att någon av dom kommer vinna...

2010-12-21 @ 16:51:50
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0