Godmorgon på er!

Som vanligt så ringde larmet kring 6 och vi bara snoozade fram till dess att klockan var kvart i 7 då de var dags att kliva upp. Natten har varit fruktansvärd! Har inte sovit bra alls pga den onda handen.. hoppas ändå att de har blivit bättre sen igår. Jag ska nämligen tillbaka till vårdcentralen idag kl 15 för att se hur skadan ser ut idag.

Jag sitter och tittar på vakna med the Voice men det är nog slut nu för de blev precis reklam. De kan faktiskt va ganska roligt ibland, precis som bandit rock.. Älskar bara när dem gör bort sig! Ska se om det finns något annat trevligt att titta på istället. Men vid den här tiden brukar de mest vara nyheter och tvins.

Som ni vet så bakade vi bullar igår kväll och fikade även ett par. Dem blev väldigt goda, dock tyckte jag att dem fick ligga lite väl länge i ugnen för min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0