Godnatt på er! ;D

Nu ska jag krypa i säng. godnatt och sov gott! ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Det stämmer bra det, jag är sjuksköterska. Jag jobbar på Mälarsjukhuset i Eskilstuna. Blev färdig i somras :) Jag jobbar på en infektionsavdelning, jobbade på BB under sommaren. Det är alltid olika mycket att göra som sjuksköterska, vissa dagar mer och andra mindre. Sjuksköterskan har det medicinska ansvaret och ska även vara med i omvårdnaden, så det kan bli mycket ibland. Jag trivs bra med mitt yrke, men känner mig fortfarande väldigt ny.



Kul att du ska läsa till sjuksköterska, vilken högskola? Har du fler frågor så är du välkommen att ställa dem :)



Kram

2010-12-12 @ 22:50:30
URL: http://spjatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0