Hemsk natt..

Om jag sov dåligt igår natt var det bara förnamnet till i natt. Jag kunde först inte somna för att de var alldeles för varmt på rummet, handen kliade och gjorde ont, halsen sved och slemmet klumpade sig i halsen. Jag lyckades dock somna någon timme och vaknade igen kring halv 2, jag trodde jag hade sovit jätte länge eftersom jag var pigg men när jag kollade på klockan var den ju bara halv 2. Happ tänkte jag, vad gör jag nu? Jag är inte trött, de är varmt och jag har ont och mår dåligt (pga förkylningen). Men som tur är lyckades jag tillslut somna om igen och vaknade inte förrän alarmet ringde kl 6.

Jag kände redan igår att jag började få ont i halsen, men jag hoppades att det skulle gå över under natten men idag är det sju resor värre. Måste bara hålla koll så jag inte får feber för då kan de vara brännskadan som är problemet.
Så idag blir det ännu mer lugnt än vad det var igår, kännner mig väldigt vissen...


( Jag kan ladda upp bilder om jag sparar bilderna från facebook och sedan laddar upp dem här, annars går de inte, känns ju lagom roligt... måste alltså först ladda upp bilderna där innan jag kan ladda upp dem här )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0