House ;D

Nu är det snart dags att bunkra upp sig i tvsoffan framför ett nytt avsnitt av House ;D Tycker fortfarande att de är rätt bra, men den var helt klart mycket bättre i början. Dock så vet man aldrig vad som ska ske längre, för vad som hellst kan hända nu.

Jag skrev ju tidigare att jag skulle titta på SOS västkust, det fick jag helt utesluta när jag gick in på kanal5play.se och såg att de 9:de avsnittet inte ens fanns där.. Ursh så besviken jag blev. Får nöja mig med House istället = )

Har förresten börjat prata med en väldigt snäll tjej idag (hennes blogg), roligt att äntligen få kontakt med någon och det är alltid lika roligt att lära känna nya människor. Märkte även att jag har sett henne köra dragracing utan att veta om de, ibland är världen allt bra liten ;D

Något annat som glädjer mig väldigt mycket är att statistiken till min blogg förbättras för varje dag. Jag är så glad att det faktiskt är någon som läser allt jag skriver, även om mycket kan vara bara babbel ibland. Jätte roligt!! :D  Det får en att vilja fortsätta blogga.

( Håller på att bli tokig! Det kliar på min bränskadade hand nått så fruktansvärt! Och jag får inte klia :'/.... )


Kommentarer
Postat av: victoria

sv; Ja det tycker ja att du ska göra ;D



haha ja de gör man, sen blir man förbannad när man aldrig lyckas få till saker som man vill ;o.



Jag följer din också :)

2010-12-14 @ 21:05:15
URL: http://victoriasss.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Tack så mycket^^ :D

2010-12-14 @ 22:33:46
URL: http://najnaah.com/
Postat av: Emelie.

hey! jag säljer kläder, kläderna hittar du på min blogg (dock har inte allt publicerats ännu, så ser du inget intressant nu, kolla in igen) hör av dig vid intresse, kommentera, eller maila! Kolla in! :]

2010-12-14 @ 22:42:41
URL: http://freakyfailure.blogspot.com
Postat av: victoria

sv; hahaha ja ;p



jadu jag kom nyss hem så just nu gör jag inte så mycket själv? :)

2010-12-15 @ 15:41:54
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0