I behov av lägenhet..

Ojojoj, jag finner inte riktigt några andra ord.. Jag och Jonas har packat ner grejjer i kartonger, lagt ner kläder i lådorna och försökt få ordning på rummet. Trots detta är det fortfarande kaos på rummet vårat och jag börjar bli väldigt less och frustrerad på att det alltid ser ut som en svinstia på vårat rum. Okej, vi bor ju i ett hus så det finns ju andra rum att vara i men eftersom att vårat rum är det enda ställe som verkligen är bara vårat så känns det hemskt när vi inte ryms.

Jag sa det till Jonas att vi är verkligen i behov av en lägenhet.. De var nästan så att vi satt och hoppades på att vi skulle få en lägenhetsnyckel bland alla julklappar som vi fick. Men de går ju inte riktigt till så ;P

Nåja, vi står i kö och någon gång får vi säkert en lägenhet = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0