Idag har jag..

Idag har jag vaknat klockan 09:30, ätit frukost och myst med älsklingen. Efter detta så hade vi bokat sporthallen så jag och jonas har spelat badminton, vi gjorde även några straffkast i basket och jag VANN!! ;D De var skönt att röra på sig lite :D 

När vi hade sportat i en timme så gick vi upp och duschade. Sen tog vi bilen och åkte iväg till mammas jobb. Vi skulle hämta några kartonger som jag har där men eftersom mamma hade gett bort nyckeln till sin vikarie så kom vi inte in i förådet. Så vi fikade och spelade synt istället!

Kring 3 åkte vi iväg till dollarstore och shoppade lite. Det var ett chips och dipp fat, en pajform, doftgranar och pennor och stift. När vi hade gått där klart så åkte vi iväg til Coop för att handla mat :D Jag har nämligen beställt kotletter i ugn och ris (fick göra dem själv). De är supergott även om de inte kanske ser ut som de.

Så ser de ut i ugnen :D

Och de luktar väldigt gott här där jag sitter, jag är väldigt hungrig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Ja, men visst märker man att hon ljuger?

2010-12-29 @ 06:24:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0