Igår kväll

Igår precis när jag hade gjort mitt inlägg här på bloggen så fråga Jonas om jag ville åka till Jennie (jonas brors flickvän) när dem skulle på bio och självklart tackar jag inte nej till de = )  Vi hade en supertrevlig kväll tillsammans. Hon lagade tacopaj vilket var jätte gott och sen pratade vi en hel del ;D De var väldigt roligt = ) Vi åkte även en sväng till Trollhättan för att hämta hennes pappa. Sen satte vi oss och såg 27 dresses. Den var ju riktigt bra! Dock ingen film för killar precis. När filmen var slut så kom Jonas och Patrik hem och vi pratade ytterligare en stund. Någon gång kring 2 var vi nog hemma i sängen.

Jag var väldigt snuvig och hade huvudvärk igår så egentligen hade jag planerat att bara vara hemma och ta de lugnt men får man frågan om man vill åka dit så tackar man ju inte nej, för det är alltid roligt att åka dit!

Nu ska jag spela spel medan Jonas grejjar med bilen, elhissarna har nämligen gått sönder och det kan bero på att en säkring har gått så de skulle han kolla. Bara de inte är nått värre fel...

Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0